Jak to funguje

Odměňujeme všechny klienty ČSOB, Ery a Poštovní Spořitelny.

Sbírejte body

Získávejte body za to, co už běžně děláte – třeba když platíte kartou, zadáváte platební příkaz, nebo když si pořídíte nějakou novou službu od nás.

A ještě rychleji vám budou body přibývat za nákupy kreditkou u našich partnerů.

Vybírejte si odměny a slevy

Za získané body si můžete vybrat dárky z Katalogu, nakoupit u našich Partnerů nebo je vyměnit za lepší podmínky u našich produktů.

Každý měsíc navíc pro vás připravujeme zajímavé slevy a akce, kterých se můžete zúčastnit jenom vy.

Jak do Světa odměn a kde objednáte odměny?

  1. Přes internetové bankovnictví

    Stačí se přihlástit do ERA portálu a aktivovat svět odměn.

    Jen pro klienty Ery a Poštovní spořitelny

  2. Telefonicky

    Zavolejte na číslo 800 050 228 a aktivujte svět odměn s operátorem.

  3. Osobně

    V kterémkoli Era finančním centru nebo na pobočce České pošty.

Kolik bodů našetříte?

Spočítejte si to!

Kalkulačka bodů

Zadejte své údaje a zjistěte kolik nasbírate za měsíc bodů.

Trvalé příkazy, SIPO, inkasní platby
Použili jste platební kartu alespoň jednou za měsíc?
Sjednali jste si v minulém měsíci Era produkt?
 
 
 
 
 
Využíváte nějaké další Era služby?
První využití informačních sms - Era info
První použití Era smartbankingu
Použití kontokorentu alespoň jednou za měsíc
Celkem nasbíráno
bodů za měsíc
0

Často kladené dotazy

Za co a jak mohu získávat body?
  • Body vám přičítáme za aktivity, které v bance běžně děláte.
Jak mohu své body využít, za co mohu nasbírané body vyměnit?
  • Za bankovní benefity a poplatkové prázdniny
  • Dárkové předměty
  • Slevové poukázky (vouchery) partnerů
  • Příspěvky na charitu
  • Převod na  peníze na stavební spoření, penzijní nebo životní pojištění vedené u CSOB nebo ČMSS. Bližší info v katalogu odměn
Získávám body opravdu za každou platbu kartou?

Body Vám připíšeme za každou platbu kartou, jejíž částka v přepočtu dosáhne minimálně 0,5 bodu. Body pak zaokrouhlujeme na celá čísla, takže vám za takovou platbu přidělíme rovnou 1 celý bod. Neodměňují se výběry z bankomatů, cashback, online sázky a hry, transakce provedené Cool kartou včetně jejího dobíjení a dobíjení předplacených služeb a transakce provedené kartou k Půjčce po ruce.

Kde zjistím, kolik bodů mám nasbíráno a jaká je jejich platnost?

Standardní platnost bodů je 24 měsíců. Informace o stavu bodů zjistíte v našich bankomatech dotazem na zůstatek, ve smartbankingu, můžete se také zeptat na kterékoliv naší pobočce nebo finančním centru nebo zavolat na telefonní číslo   800 050 228.

Mohu dostávat informace o svém věrnostním účtu také e-mailem a SMS?
Ano, stačí si zaškrtnout vybraný kontakt v Era portálu v záložce Era Info a každý měsíc vám budou tyto informace zasílány.
Jsou body přenosné? Mohu je darovat nebo převést na někoho jiného?

Body nejsou přenosné a nelze je tedy převádět na někoho jiného ani je darovat. Důvod je jednoduchý - obdarovanému by vznikla daňová povinnost a tomu se chceme vyhnout. Darovat ale můžete vybranou odměnu. Pošleme ji na zvolenou adresu, v případě poukázky (voucheru) na jakoukoli e-mailovou adresu, nebo její číslo SMS na libovolné telefonní číslo. Své body také můžete směnit za pomoc v rámci charity. Takto darujete jejich hodnotu v penězích tam, kde je jich zapotřebí.

Sbírám body na svůj účet, i když platí kreditní nebo debetní kartou spoludržitel, disponent?
Ano. I když kartami platí disponent, body se na váš účet načítají úplně stejně, jako kdybyste kartami platili vy sami. Každý člen Světa odměn ale vidí pouze do svého účtu, tedy disponent nemůže nahlížet do vašeho bodového konta.
Co když mi někdo odcizí platební kartu, může vybrat moje body ze Světa odměn?
Nemůže. Platební karta není průkazem člena Světa odměn a ani sama o sobě neslouží ke směně bodů za odměny.
Sbírám body jen kreditní kartou nebo debetní. Jde sbírat body oběma najednou?

Můžete sbírat používáním všech debetních i kreditních platebních karet, které u nás máte. Body z nich se budou sčítat na vašem bodovém kontě.

Budu si moci dokupovat body, které mi chybí na nějaký dárek?
Chybějící body nelze dokupovat, body lze získávat pouze aktivitami spojenými s využíváním služeb banky a používáním platebních karet.
Jak dlouho trvá vyřízení objednávky a kolik stojí poštovné a balné?

Všechny objednávky vyřizujeme co nejdříve. O dodacích lhůtách se dozvíte v podrobných pravidlech programu

Poštovné a balné vás nic nestojí, je již zahrnuto v ceně dárku. Budete ho platit pouze v případě, že se rozhodnete odměnu vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů,a nebo budete dárek reklamovat.

Jak poznám, že partner poskytuje odměny v rámci programu Svět odměn?

Přehled partnerů programu Svět odměn je dostupný na www.svetodmen.cz/partneri, na našich obchodních místech, případně na telefonní lince 800 050 228.

Někteří partneři poskytují výhody jen na vybraných prodejnách. Praktická mapa, která je dostupná při rozkliknutí detailu vybraného partnera na www.svetodmen.cz/partneri, vám ukáže nejbližší prodejnu partnera, kde můžete sbírat body i uplatnit slevové poukázky (vouchery).

Do kdy mohu čerpat odměny u partnerů Světa odměn?
U každé položky katalogu odměn, tedy i poukázek (voucherů), je uvedeno, zda má omezenou platnost a případně do kdy.
Jak prokážu, že jsem členem Světa odměn?
Není třeba se ničím prokazovat. Při nákupu stačí použít svou platební kartu, body na vaše bodové konto se načtou automaticky. Nepotřebujete žádné věrnostní kartičky. Při uplatňování poukázek (voucherů) u partnerů Světa odměn stačí, když předložíte příslušnou poukázku (voucher), kterou můžete použít nejen vy, ale i třeba členové vaší rodiny nebo kdokoli, komu ji dáte.
Vztahuje se na odměny záruka?
Na všechny hmotné odměny se vztahuje záruka. V případě nespokojenosti je můžete reklamovat.
Jak mohu vyřešit reklamaci a jak dlouho to potrvá?

Pokud máte dojem, že vám byl připsán nesprávný počet bodů, že nebyla řádně vyřízena vaše objednávka anebo nejste s něčím spokojeni, můžete se na nás obrátit se svou reklamací. 

Popište detailně, čeho se reklamace týká - uveďte datum transakce, částku, číslo objednávky atp.

Pro reklamaci využijte:

reklamační formulář klienti ERA/PS:  https://www.erasvet.cz/Kontakty/Stranky/Napiste-nam.aspx

nebo

  • zavolejte na telefonní linku 800 050 228.
  • Stejně tak nás kontaktujte, pokud chcete reklamovat konkrétní dárek, který jste si vybrali z Katalogu odměn.

Pokud chcete reklamovat zboží, které jste koupili u partnera Světa odměn na slevovou poukázku (voucher), pak uplatněte reklamaci přímo u partnera.

Jak mohu vstoupit do programu Svět odměn?

Členem Světa odměn se můžete stát jestliže:

Váš věk je minimálně 18 let a vlastníte jakýkoli běžný účet ERA/Poštovní spořitelna.

Váš přístup si aktivujete snadno a rychle jednou z možností uvedených na svetodmen.cz/jak-to-funguje

Jak probíhá aktivace programu pro klienty ERA/Poštovní spořitelny?

Aktivace je velmi rychlá a jednoduchá a můžete si vybrat jednu z těchto možností:

  • Era portál 

    Na www.erasvet.cz klikněte na tlačítko Přihlásit se a zadejte své uživatelské jméno a vstupní heslo, které používáte pro přístup do Era portálu.
    V bočním menu vyberte záložku „O programu Svět odměn“, klikněte na tlačítko „Vstoupit do Světa odměn“. Nejprve si pročtěte Pravidla a poté zaškrtnete Souhlas s Pravidly  a s poskytnutím osobních údajů.
    Klikněte na Dokončit aktivaci.
    Vložte SMS klíč, který vám přijde na váš telefon, do volných polí na obrazovce.
    Potvrďte a aktivace vašeho Světa odměn je dokončena.

 

  • Smartbanking

Ve vašem smartbankingu vyberte po přihlášení z menu záložku Svět odměn. Pokud program ještě nemáte aktivovaný, klikněte na tlačítko Registruj se a potvrďte Souhlas s pravidly programu. Tím je registrace dokončena. Po jejím zpracování můžete získávat odměny a sbírat body.

  • Klientské centrum 

    Předem se seznamte s Pravidly Světa odměn, která jsou dostupná na www.svetodmen.cz/jak-to-funguje, a seznamte se i se zněním Souhlasu s poskytováním osobních údajů (www.svetodmen.cz/jak-to-funguje
    Zavolejte na telefonní číslo 800 050 228.
    Zvolte z automatické nabídky volbu “klient ERA a Poštovní spořitelny“
    Po spojení s operátorem mu na výzvu sdělte své identifikační údaje (nepotřebujete žádná vstupní hesla, operátor ověří vaši totožnost kombinací běžných údajů jako je např. vaše rodné číslo, nebo číslo bankovního účtu). Potvrďte operátorovi, že jste se seznámili se zněním Pravidel.
     
    Pokud jste tak neučinili již dříve v souvislosti s pořízením nějakého produktu Ery, budete požádáni o Souhlas se zpracováním osobních údajů. Při neudělení Souhlasu bychom Vás nemohli informovat o nabídce dalších benefitů nad rámec bankovních služeb, jako jsou speciální či časově omezené akce od našich partnerů.
     
    Poté operátor aktivaci dokončí.

 

  • Era finanční centrum

    Navštivte libovolné Era finanční centrum a sdělte klientskému pracovníkovi, že se chcete stát členem Světa odměn.
    Seznamte se s Pravidly Světa odměn, která jsou dostupná zde (www.svetodmen.cz/oprogramu).
     
    Pokud jste tak neučinili již dříve v souvislosti s pořízením nějakého produktu Ery, budete požádáni o Souhlas se zpracováním osobních údajů. Při neudělení Souhlasu bychom Vás nemohli informovat o nabídce dalších benefitů nad rámec bankovních služeb, jako jsou speciální či časově omezené akce od našich partnerů. 

    Poté pracovník dokončí aktivaci vašeho Světa odměn.

 

  • Česká pošta

    Seznamte se s Pravidly Světa odměn, která jsou dostupná zde (www.svetodmen.cz/oprogramu).
     
    Pokud jste tak neučinili již dříve v souvislosti s pořízením nějakého produktu Ery, budete požádáni o Souhlas se zpracováním osobních údajů. Při neudělení Souhlasu bychom Vás nemohli informovat o nabídce dalších benefitů nad rámec bankovních služeb, jako jsou speciální či časově omezené akce od našich partnerů.
     
    Pracovník České pošty vaši žádost přijme a odešle ke zpracování. Svět odměn vám aktivujeme do 10 pracovních dní.
Jsem klient ERA/Poštovní spořitelny, ale nemám běžný účet – můžu také sbírat odměny?
Věrnostní program Svět odměn jsme připravili pro klienty, kteří u nás mají běžný účet. Klienti, kteří nás mají jako svou hlavní banku, mohou  totiž program využít nejlépe.
Chci se stát partnerem Světa odměn. Co mám pro to udělat?
Máte-li zájem stát se partnerem našeho programu Svět odměn a podpořit tak své podnikání, kontaktujte nás na e-mailové adrese partnersvetodmen@csob.cz, kde se domluvíme na podrobnostech spolupráce a zodpovíme všechny vaše otázky. Hledáme obchodní partnery nabízející své produkty a služby zejména retailové klientele se silnou pozicí na trhu.

čsob/čsob premium

Zde pro Vás připravujeme vstup do Světa odměn.

era/poštovní spořitelna

Registrace nebo
přihlášení probíhá přes Era internetové bankovnictví zde.